Powinna być oparta na uważności i wzajemnym szacunku

Zarówno podczas lekcji, warsztatów, jak i szkoleń kluczowa jest dla mnie atmosfera. To ona sprawia, że dobrze się czujemy i jesteśmy otwarci na nową wiedzę i wyzwania. Jest wiele czynników, które na nią wpływają i warto wcześniej zadbać o odpowiednie warunki do skutecznego transferu wiedzy. Jednym z nich jest komunikacja oparta na wzajemnym szacunku. Nie tylko to co, ale również jak coś powiemy ma niezwykły wpływ na jakość relacji, które budujemy z drugim człowiekiem oraz efektywność w pracy. Komunikacja jest filarem każdej dobrze prosperującej organizacji.

Pomimo tego, że skończyłam wiele kursów i szkoleń w zakresie komunikacji i sama szkolę w tej kwestii traktuję ten obszar jako pole do ciągłego rozwoju, ponieważ każde spotkanie z drugim człowiekiem jest nowym kształcącym doświadczeniem.

 

Przykładowe tematy szkoleń:

ABC komunikacji interpersonalnej w twojej organizacji

Trening uważności i umiejętności słuchania

Pozytywna klasa – jak tworzyć dobrą atmosferę na zajęciach

Sprawna komunikacja z rodzicami – szanse i wyzwania

Komunikacja w języku obcym – jak zachęcić do mówienia?